НАСТРОЄВИЙ ДІАПАЗОН МАРИНІСТИЧНИХ ЦИКЛІВ ЛЕСІ УКРАЇНКИ “ПОДОРОЖ ДО МОРЯ” ТА “КРИМСЬКІ СПОГАДИ”

Лідія Подолей

Анотація


Стаття присвячена розгляду мариністичних циклів Лесі Українки «Подорож до моря» та «Кримські спогади». Образ моря аналізується як виразник почуттєвої сфери, емоційно- настроєвого спектру ліричного героя.


Ключові слова


море; чуттєвість; почуття; настрій; серце та душа.

Повний текст:

PDF

Посилання


Аврахов Г. Художня майстерність Лесі Українки – лірика. – К., 1964.

Башляр Г. Вода и грезы. Опыт о воображении материи. – М.: Издательство гуманитарной литературы, 1998.(Французская философия XX века).

Башляр Г. Психоанализ огня. – М: Прогресс, 1993.

Голомб Л.Г. Музично-звуковий принцип у структурі поетичних циклів Лесі Українки. // Із спостережень над українською поезією ХІХ-ХХ століть: Збірник статей / Передм. В.Барчан. – Ужгород: Ґражда, 2005. – С. 133.

Камінчук О. Художній дискурс української поезії кінця XIX- початку XX ст. – К.: Педагогічна преса, 2009.

Кочерга С. Леся Українка – мариніст // Українське літературознавство. – Вип. 55. – Львів, 1990. – С. 9-17.

Кочерга С. Українська поетична мариністика кінця XIX- початку XX століття: Автореф. дис. ... канд. філол. наук. – Львів, 1993.

Павличко Д.В. Крим у творчості Лесі Українки // Над глибинами: Літературно-критичні статті і виступи. – К.: Радянський письменник, 1983. – С. 13-28.

Українка Леся. Зібр. творів: У 12-ти т. – К.: 1979.

Франко І. Леся Українка // Франко І. Зібрання творів: У 50-ти т. – К.: Наукова думка, 1980. – Т.31. – С. 261-266.

Шевченко Т.Г. Кобзар. – Харків: Школа, 2006.




Copyright (c) 2019 Філологічний вісник