НАСТРОЄВИЙ ДІАПАЗОН МАРИНІСТИЧНИХ ЦИКЛІВ ЛЕСІ УКРАЇНКИ “ПОДОРОЖ ДО МОРЯ” ТА “КРИМСЬКІ СПОГАДИ”
Ключові слова:
море, чуттєвість, почуття, настрій, серце та душа.Анотація
Стаття присвячена розгляду мариністичних циклів Лесі Українки «Подорож до моря» та «Кримські спогади». Образ моря аналізується як виразник почуттєвої сфери, емоційно- настроєвого спектру ліричного героя.
Посилання
Аврахов Г. Художня майстерність Лесі Українки – лірика. – К., 1964.
Башляр Г. Вода и грезы. Опыт о воображении материи. – М.: Издательство гуманитарной литературы, 1998.(Французская философия XX века).
Башляр Г. Психоанализ огня. – М: Прогресс, 1993.
Голомб Л.Г. Музично-звуковий принцип у структурі поетичних циклів Лесі Українки. // Із спостережень над українською поезією ХІХ-ХХ століть: Збірник статей / Передм. В.Барчан. – Ужгород: Ґражда, 2005. – С. 133.
Камінчук О. Художній дискурс української поезії кінця XIX- початку XX ст. – К.: Педагогічна преса, 2009.
Кочерга С. Леся Українка – мариніст // Українське літературознавство. – Вип. 55. – Львів, 1990. – С. 9-17.
Кочерга С. Українська поетична мариністика кінця XIX- початку XX століття: Автореф. дис. ... канд. філол. наук. – Львів, 1993.
Павличко Д.В. Крим у творчості Лесі Українки // Над глибинами: Літературно-критичні статті і виступи. – К.: Радянський письменник, 1983. – С. 13-28.
Українка Леся. Зібр. творів: У 12-ти т. – К.: 1979.
Франко І. Леся Українка // Франко І. Зібрання творів: У 50-ти т. – К.: Наукова думка, 1980. – Т.31. – С. 261-266.
Шевченко Т.Г. Кобзар. – Харків: Школа, 2006.